Friday, September 23, 2011

Sifat2 Jejaka Idaman Pilihan Bijak

Aaron Aziz jejaka yg paling ika minati


sekarang ni bukan senang nak cari jejaka idaman sendiri. nak yg ok la...x nak yg ok la semuanya ada.
tp satu je korang perlu tahu. kita mesti memilih pasangan yg sesuai mengikut sifat2 kita sendiri.
contohnya spt: si jejaka kata: "I suka baju warna merah" si gadis kata "I pun suka warna merah nanti kita beli sama2 ye"
bukan itu je..bnyk lg persamaan yg perlu ada antara kita dan si dye. x kira lah ape2 persamaan sekali pun. jika tuhan nak jodoh kan dye dgn kita maka itu lah janjinya. kata orang melayu "Jodoh xkan Kemana-mana". tahu kenapa. sebab tuhan mmg dari awal lg dah tentukan si jejaka utk kita. tp xtahu la bila dan siapa.


Berikut Adalah Sifat2 Jejaka Idaman Pilihan Bijak


Jejaka Handsome/cute: bley jgk/biasa2 sudah la

Jejaka Kaya: xpayah lar/ambil yg sederhana je/klu dapat harap2 si jejaka tu mahu *0_o*

Jejaka Bekerjaya: mestilah! XD

Jejaka Romantik: ok lettew/yg biasa pun kira boleh gak, klu romantik sngt takut jatuh kt tangan org lain plk :)

Jejaka Baik Hati: spe x mahu..semua org nak kann.... :D

Jejaka Putih Berseri: itu pun klu ada/cari mcm kulit kita sudah lar/x layah lar nanti x secocok sebab kita coco muda dye putih giler/ mcm micheal jakson yg dulunya ika fikirkan hantu.... korang nak ker =_="

Jejaka Pembersih: harus dimiliki/x payah pun x pe ikut korang nak mcm mne/klu dye berdegil jgk letak tepi je ==> *jahat* =,=

Jejaka Sedap Mata Memandang: on lampu hijau untuk jejaka tu.



tentang lelaki yg ika tahu....

  
"lelaki waktu sekarang bnyk yg main suka2 je,
tapi bila sampai masanya untuk mereka berkahwin,
maka si gadis yg sesuai dan layak untuk dijadikan isteri
yang akan mereka pilih"


oleh itu, jgn risau... ape yg korang kena buat hanya jadi seorang gadis yg layak dipilih oleh lelaki. 
bukan korang je.. ika pun kena jadi mcm tu jgk. 
ika x tahu jejaka mne yg korang mahu. yg ika tahu ini pun dh cukup utk korang ambil tahu.korang  harus pilih yg sesuai. jgn ada yg menyesal atas pilihan sendiri.


yg tu je ika nak kongsi kan.
klu ada yg kurang cakap dlm hati ye. 
selalunya korang yg bnyk kapel mesti cekap dlm hal2 camni. 
jadi pilihlah jejaka yg baik dan sesuai utk orang.
 

p/s: i'm single but still available. nak try sila hantar borang... *buat teruk buleh, pmr pown x hbes lg*

Post a Comment