Wednesday, November 9, 2011

PEMBONGKARAN SYIAH

Assalammualikum.......
untuk pengetahuan korang. ika xde nak mengaitkan video ini dengan sesiapa pun. kecuali ika sebut namanya. video ini merujuk kepada PEMBONGKARAN SYIAH. Actually ika pun x berapa tahu pasal syiah ni.
ika xnak la korang ingat ika ni pandai sangat bab2 syiah ni.
tapi apa yang ika tahu dari dalam video ini ia mengisahkan tentang puak syiah yang merupakan puak islam yang jahat. klu ayat yang lebih teruk lagi adalah "syiah bukan islam". Untuk mengetahui lebih lanjut tentang puak syiah ni sila2 lah korang tengok video ni. lama la juga. tapi klu korang ada sifat ingin tahu jemput2 lah tengok ye.





yang pelik bin ajaibnya video yang ika upload ni dari youtube ke computer hanya mengambil masa x sampai 1 minit!!!
cepatnya...padahal kemain lama nak tengok video nih.



tu je laa ika nak sampaikan untuk korang. idea x banyak. paham2 laaa...
sekian... Wassalam....


Post a Comment