Thursday, November 10, 2011

Latihan Silat

pinjam gambar paklah(amirullah). Tari Solo


Assalammualaikum.....

Ika kat sekolah x pernah terlepas dari sebarang aktiviti. nak tahu sebab apa. sebabnya ialah ika selalu rajin duk rumah dan jarang keluar dari rumah hanya komputer saja peneman hari2 ika. ika join aktiviti ni pun sekadar ingin melepaskan segala kebosanan sepanjang ika berada dirumah. diantaranya ialah latihan SILAT.

Ika join silat awal nya diajak oleh kwn. kwn ika ada cakap yang diorang x cukup ahli silat. jadi ika pun join la kan. satu lagi sbb ika join adalah untuk kuruskan badan juga. yelaaa.... mcm2 yang boleh kita dapat bila buat latihan silat. sit up itu la...ini laa... mmg banyak. sampaikan terlebih up pun ada. hehe.

Bila hari demi hari ika latihan, mmg dah terdetik dihati ika untuk jadi murid silat sepenuhnya. tapi mama ika x benarkan ika masuk silat sepenuhnya. mama ika hanya benarkan ika untuk join buat latihan gitu2 ja. maka ika hanya jadi ahli silat sahaja (pendatang haram). Justeru sebagai ahli silat sahaja pun ika dapat juga masuk pertandingan. dah dua kali dah tp kalah. xpa...mungkin bukan rezeki lagi. sekarang ni tinggal 2 tahun lagi untuk ika sertai silat nih. habis tingkatan 5 nanti mmg xda dah laa... pencen nak kata pun.

Berhajat dihati nak masuk silat olahraga tahun depan. boleh main2 tumbuk dgn budak sekolah lain *lepas geram*. tapi tengok la dulu. ingat senang ka nak masuk silat olahraga ni. latihan teruk oww. tambah2 lagi syarat untuk masuk kena kira dari segi berat badan. dengan berat badan ika ni rasanya macam ika xlayak jaa. apa2pun doakan ika turun berat badan. nyiahahaha.....

jadi untuk menutup tirai karangan ika nih. sila baca ni dulu


you'll never enjoy your life,
living inside the box,
you're so afraid of taking chances, 
how you gonna reach the top....

-dipetik dari lagu Greyson Chance Waiting Outside The Lines



bye...
wassalam.... ^_^
Post a Comment