Saturday, October 22, 2011

ape kena dgn ika skrg nih???


 askom...
hampir2 nak tukar tajuk "ika" tu jd "aku". biasalah rajin duk baca blog ada perkataan aku terus tangan pun nak tulis aku jgk. hehe... korang rasa ape kena dgn ika skrg nih. ika rasa bnyk benda yg terjadi tentang diri ika. klu korang plk rasa ika ni mcm mne skrg. mesti tulis entry skit kan. ika tahu dahh...

ok untuk pengetahuan korang, klu korang nak tahu la. ika ni ada mcm2 masalah. klu nak listkan rasanya bnyk kott.. xpe lah ika ringkaskan. masalah ika diantaranya ialah:

  • result exam PMR. xtahu la mcm mner.
  • masalah kwn yg sebelum ni ika ada tulis entry tentang makna KAWAN, ika pun tengah alami jgk. sedyh siott...
  • ika illusion girl jd bab nak upload video kt youtube mmg lembab. xde idea punya pasal. itu sbb ada mat salleh kt youtube tanya bila nak upload video magic lg. nahh parahh. tiap2 minggu kena upload. pengsan...
  • dari jd illusion girl baik jd flourisher lg best. xpyh dh guna brng2 magic yg mahal tu, guna kad je lg bagus. itu pun belum tentu ika nak jd flourisher ke x. *ika tahu korang xphm kan*
  •  malas nak gi sklh mentang2 dh hbes pmr. hehe. 
  • cikgu nk bwk gi karnival di sungai petani dan lembah bujang kott. karnival? omg dh x reti berenang. tolong ajar ika sat.
  • duk rumah bnyk keja kena buat. lipat kain,sidai kain,sapu sampah. x kawin pun dh mcm suri rumah plk. 
  • x de idea nak post entry. sorry ea.. ika tahu blog ika ni xde bnyk entry. blog ika x mcm blog Abg Ben Ashaari. tiap2 minit je terkeluar entry baru. mmg hebat btul. tabik sama Abg Ben ^_^
  • duk rumah sorang2 tiap malam. sampai pkul 11 mlm plk tu. ade spe2 nak teman kan? kucing je lahh...

huh. letih tangan menulis biarpun skit je. buat terok bley.
haa apa mcm. bnyk kan benda yg x kena dgn ika. klu buleh ika nak tulis mcm2 karenah pasal ika. tp sje buat2 xde masa. haip! sudah2 la menulis. kang ade yg kata ika tulis karangan plk. ika kan rajin menulis ringkasan je.  ingat smpai bila2 taw. sbb itulah tema blog ika. hehehehe. sengih mcm kera busuk pun dh tahu xde spe nak gelak. 

byebye...
askom...



Post a Comment