Wednesday, December 14, 2011

saja kata pakwe baru.... padahal....

Assalammualaikum...
huh lama tidak mengupdatekan diri..... rasa mcm dh tersisih dari korang je.
erkk betul ker ika ni x diperlukan...hurmm touching japp...

ok kita sambung dengan entry baru2 ni ika tulis. ika ada citer samada 
korang percaya x lelaki tu bf ika dan ika rasa mesti ramai yang x percaya betul x... 
yelaa hensem giler kot. 
mna nak layak jika dibandingkan ika dgn dye... kan kan...

klu korang nak tahu lelaki tersebut pernah berlakon dlm k-drama
"God Of Study".
tp drama ni belum pernah ada kt tv kita laa... cuma ada kat korea je kott...
korang yang rajin2 search tentang k-drama mesti pernah tonton drama ni. 
ika belum habis lagi tengok citer dye. klu nak tengok sila klik SINI 
cuma tekan dekat watch god of study online free jeeee... ok ^_^

erkk lupa nak tunjuk gambar lelaki tu...haaa ini dye...





haaa mcm mana percaya x ni bf ika...hahaha mesti x. kan kan...
nama sebenar Yoo Seung Ho. 
klu berkenan gmbr dye cepat2 copy kt internet ye. memang hensem...


gmbr k-drama yang dye berlakon tu adalah seperti ini....





jadi bagi sesiapa yang belum tengok lg citer dye
sila klik yang ika suruh klik td.
okeyh bye...

wassalam...
Post a Comment