Wednesday, December 21, 2011

Debaran untuk esok hari

Assalammualikum....

korang yang nak ambil result pmr esok nervous x? arghhh ika tahu sbb ika pun sama ngn korang jgk. mcm2 benda bermain di fikiran. takot,gementar, dan semualah. untuk result pmr ni hanya ika fikirkan cuma tentang nasib ika saja. x tahu la samada nasib baik ke malang. harap2 semuanya ok je.

benda2 mcm nie susah nak diramalkan sbb nasib kita hanya tuhan saja tahu. ika selalu berharap dan berdoa agar ika dapat result yang terbaik. korang pun berdoa untuk ika jgk ye. result nie kemungkinan akan memberi kesan terhadap masa depan kita. jadi klu nak masa depan tu baik kena result pun terbaik r...betul x.  hurmm takot2....

ermm...yang nie je la ika nak luahkan. dah nervous payah plk nak menaip. huhu
sekian wassalam.
Post a Comment