Wednesday, August 24, 2011

nafsu semakin meningkat!

selama ni ika duk makan juadah berbuka dengan kuih-muih n nasi berlauk je.... teringin juga nak tukar selera. ika nak makan makanan yang something rasa lebih delicious. klu boleh tiap2 hari nak makan yg sedap2 je. mau xnyer. tiap kali nak makan juadah berbuka mesti kuih-muih rasa tawar. mentang2 la tuan gerai xboleh nak rasa sbb berpuasa. kuih yg rasa tawar tu pown dijual jgk. harga sama ja. mana adil!
dh la kuih tu rasa tawar pastu jual dgn harga yg mahal plk. suruh ketuk ketampi bru taw....

back to the story....
ni haa nak tunjuk makanan yg ika kata delicious tu.
makin meningkat nafsu bila tengok gambar nihh.


 Burger Ablong. teringin nk makan. tp xpe mmg rajin duk beli pun. 
sedap oww kuah blackpepper dye. TERBAIK dari ladang.

yg ni mmg xpernah makan. nmpk sangat mcm jakun. tp ika teringin nak makan. nak taw macam mana
rasa dye. sedap ke tawar ke. klu sedap boleh gk ika oder 30 bungkus buat kenduri untuk blogger2. hahax

dari bulan lepas lagi ika mintak dekat mama suruh bawa balik chicken chop. tp sampai sekarang belum lagi.
mama kata tunggu semua kaum kerabat *anggota keluarga* pulang ke rumah. baru dye ajak semua pi makan chicken chop dekat restoran tauke mama. nasib baik restoran tauke klu restoron mama ika sendiri, dah lama ika bedal semua makanan kat situ. 



macam mner. terliur x tengok makanan kat atas ni. korang mesti nak. ika lagi2 nak.
semakin hari semakin nafsu meningkat kerana mengidam makan makanan yg sedap.




klu ika jadi chef dan ada restoran sendiri. ika akan bawa blogger2 makan 
dekat restoran ika. nama dye "MissVanilla Restaurant" ==> angan2 minah jenin =,="
 
Post a Comment