Sunday, September 2, 2012

Gambar2 di hari raya aidilfitri 2012

Assalammualaikum.

sorry pic raya agak lambat sikit nak letak.
Almaklum laa aq kan busy. keja online fb je...ahaha. *blog dibiarkan*

semasa hari raya kami adik beradik, jiran tertangga, saudara mara. semuanya berkumpul sekali
meraikan syawal yang penuh warna warni. pelangi xdak okay.

baju baru,kasut baru, tudung baru, duit pun baru. biasa la tu... 
aktiviti tu sekali setahun mesti korang pun buat kan. ika pun buat gak. 

amacam raya, best? seronok? biasa2? or xbest langsung?....
ermm bagi ika tahun paling best. walaupun ada dua orang abang ika x balik beraya. tp sorang lagi balik pun dh cukup bermakna buat kami sekeluarga. paling 
UmppH sekali bila sepupu sepapat datang beraya kt sini *alor setar* kemeriahannya bertambah luar biasa owww. lepas beraya kt rumah, ika pi beraya dekat rumah rakan2 pula. best dpt sambut bersama-sama mereka. x rugi weyh ika naik moto pi beraya rumah rakan2. Lagipun semua tu dapat mengeratkanlagi silaturrahim kami bersama kawan2.


Bawah ni antara2 pic yang ika ada semasa menyambut hari raya.



satu2nya abang yang yang dpat balik beraya bersama. 

mama ika nampak muda la pulak. hehe

bersama sepupu ku...Nurul namanya. bersembang dengan dye mmg lawak habis r

dari kiri...adibah dan yati. sahabat sejati weyh. 

ni lah kawan2 ika. time ni kami beraya dekat rumah yati. 
pilih cepat. yang mana mau dijadikan menantu anda..ahahaha

ni anak dara pakcik Asri ika. sepupu jugak. satu2 nie je gambar yg ika dapat.

sepupu2 yang datang dari pelbagai daerah. nak tulis tp x ingat. :P







Pic beraya di kampungku... akan datang. ^^
tunggu ye.



Post a Comment