Wednesday, September 26, 2012

Gadjet ika

Assalammualaikum...




Nampak tak kat atas tu. hehe. Ni lah mp3 ika yang ditunggu-tunggu. akhirnya dapat jugak beli.
size dye lebih kecil daripada mp3 kawan ika. mp3 ika xde skrin yang kawan ika punya mp3 ada skrin.
tapi ika punya lebih mahal dari dye biarpun xde skrin sebab charger yang ika dapat Original punya.
Harga pun agak lumayan jugak laa. Tapi benda yang selalu ika nak. Mesti ika kena dapatkan jugak.
itu lah ika ^^





Gadjet yang seterusnya yang mesti ika dapatkan ialah....




CANON EOS 1100D



Ika teringin sangat  nak beli benda ni dari dulu lagi. Hanya duit je yang cukup nak beli.
Ika ni bukanya kaya. Main mintak duit mak bapak terus dapat....rasa2nya mesti dapat pelempang dulu. ahahaha. Ingat makbapak aku cap duit. Tapi ika rasa agak menunggu tahun jugak la klu nak beli. 
Umur pun baru 16 tahun. Kerja pun tidak lagi berangan nak beli. tu laa. klu ada duit senang je. nampak yang kita suka terus beli. Hmmm otak pun duk ingat Canon...Canon je. 
Yang lain terus tak ingat dah. Kempunan rupa...hehe.





Sekian Terima Kasih.




Post a Comment