Monday, January 30, 2012

Zikir&Zafirah Wedding photo

Assalammualaikum....
haaa tepat2 30 haribulan 1 ika post entry.
klu x sebelum nie mmg lama jgk lar x post ape2 entry. besa la kenduri pakcik ika tu
berlangsung kt rumah ika. jadi agak busy la jgk. 
ok hari ika xmo taip banyak2 sbb ika nak tunjukkan foto perkahwinan 
pakcik ika tu saja.
ade orang kata melalui gambar saja kita dh boleh tahu jalan citer dye...erkk betul ker ayat ika nie?
hurmmm...meh kita tengok





sebelum kenduri malam tu kami dan jiran2 buat BBQ.
mama ika tolong masak nasi berlauk... terbaikk woahh


  ni la rupa gulai ikan yang mama ika masak. selebihnya tu mama masak jgk... 
amat menyelerakan... terliur?


muka pengantin yg bakal kawin... depa kata ada rupa Dato K.
betui ka?


org cakap klu buat pelamin haram sbb ikut adat kaum india. itu sbb kami buat meja makan ja...
hehe....


sila perhati betul2 apabila melihat gambar ini. mana dtgnya asap tersebut? hairankan....
*asap mercun je. buat terok bley*


Pengantin dan makanan yg mana sedap mata memandang?


bersama-sama tetamu yg hadir memeriahkan suasana


kawan2 yg dtg kenduri awal. bg ika so fast so good...hahax ^^
posing? serah kt depa mmg ya laa....


kawan2 kedua yg dtg. posing? payah cek nak habaq mai
ika ja yg excited posing. sekadar tunjuk muka letih




amacam... dh bley bayangkan tak jalan citer dye mcm mana. klu xtaw
sila tepuk dada tanya selera... selera korang dh sah2 nasi. tiap kali kenduri ingat nasi...hahaha
betul x...



ok bye...
wslm....
Post a Comment