Friday, January 20, 2012

Zikir&Zafirah Wedding Invitation Card

Assalammualaikum....
apa yg ika nak taip hari ni ialah mengenai 
Kad Jemputan Perkahwinan Zikir&Zafirah

untuk pengetahuan korang. yang bernama zikir tu pakcik ika. dye jgk adik kepada
mama ika. masih maintain lg taw. xtua mner pun. cuma bakal isteri dye yg muda.haha terbaik woahh... dan perkahwinan diorg berlangsung di rumah kami. yelaaa ika dh xda atuk&nenek dh.
jadi kenduri tu mmg kena buat dekat rumah kami laa. klu atuk&nenek ada lg mesti kenduri ni buat dekat kampung.

ini merupakan majlis kenduri kahwin yg kedua selepas abg ika yg sulung. tahun depan xtaw spa plak yg nak kawin. hmmm abg yg kedua kot... erkkk muahahaha. main hentam je.
ermmm hari ni ika xnak taip panjang2. sbb semua entry ika berdasarkan ringkasan je. 
betul x....yeahh mesti laaa. jd meh kita tengok2 dulu Kad kawin pakcik ika tu mcm mner..meh cepat.


*sila klik gmbr untuk tumbesaran*



amacam lawa x Invitation Card tu. pandai pakcik ika pilih.
klu korang nak tahu lagi baju perkahwinan diorg warna merah hitam. 
alahai merah kau lah warna feveret ika selama ni. nanti2 ika kawin nak buat baju kahwin warna merah jgk lah. baru nampak mengancam. hihihi *mengada*

setelah pakcik ika kawin lepas ni mesti ika kena panggil isteri dye makcik.
aippp xkan nak panggil makcik kot. dye baru  umur 20 lebih dan layak dipanggil "kakak".
Hi Kakak~ erkk dlm entry ni je ika panggil dye kakak. lepas ni "makcik" lah jwbnya.... hurmmm




wslm....
Post a Comment