Thursday, January 20, 2011

hahax....licin kepala....


aloha! korang nak tahu x budak2 laki kat sklh ika semuanya dh jd tok sami (botak saiz 3)......owww..... dlu kan mrk suka sngt simpan rambut pnjng2 sampai yg nak wat rambut emo pown ade, hah skrg bru padan muka.... cikgu ckp suruh p potang rambut saiz 3 kat kedai x nak.... last skli cikgu sendiri yg potongkan rambut mrk kat sklh.....cantek ke tak terima jelah kan... ade sorang budak laki nih, kan dh kena potong rambut ngn cikgu kelmarin saiz 3 je.... hari ni dye mai sklh kitaorg semua pakat gelak kat dye sbb dye sendiri botakkan rambut dye... lincin plk tu.... saiz pown xdak. skrg nih ika tengok budak laki kat sklh ika semuanye low class..... ia la kan dh potong rambut....mner nak segak nye pown....tp yg higher class masih ade lg..... cuma jarang2 jaa.... hwuhahaha.....(sodapnye mulut ngata kat owg).........besa la kan....well you know me.... ala xlar jht sngt pown ika nih......
Post a Comment