Monday, January 31, 2011

7:50 pg - 4:15 ptg

7:50-9:10(ICT)= masuk je kelas cikgu pudzi terus kena beleter (berletiaq) sbb ketua kelas masih keliru dgn kehadiran pelajar.... jap kata 4 org xmai.... jap kata 5 org xmai... hbs tu mcm ner tunggu lg cikgu xmrh..... dh la cikgu tu garang....wat tah perangai apa2... lg dye mrh....... hbs beleter dye smbung wat microsoft excell yg tu dye ajar skit je.... tp klu microsoft frontpage maybe tahun nie dye ajar lebih bnyk r.....
9:10-10:30(MATH)= cikgu ahmad masuk ajar math plk..... title ape tah.. lupa r..... hehe..... nsb bek xbg keja kolah klu x bertimbun lg r keja nak disiapkan......
                                                      
10:30-10:50=(REHAT)

10:50-11:30(KH ERT)= cikgu hashimah citer pasal perniagaan dan keusahawanan..... pnjg gak dye citer..... masuk telinga kanan keluar telinga kiri (hrp2 jgn la jd camtu)
11:30-12:50(PI)= ustazah rashidah bg latihan Saiditina Fatimah Az-Zahrah..... Alhamdulillah keja siap waktu tu jgk...... hehe skit je... korang ingat bnyk ka......hurmmmmm......
12:50-2:10(GEO)= waktu nie la yg ika pling suka skli sbb cikgu sarini xmai... jd happy la budak2 kelas ika tu..... malangnye..... kitaorg diganti dgn guru (BI) kami iaitu teacher rohaya. dye suruh kami wat present tense dan past tense....... x siap keja dye xley blik... tu yg ika kelam-kabut tu..... akhirnya hbs gak... cayala cik ikaVanilla nie......pastu plk gi smbhyg kat surau sklah......

hbs je smbhyng... pukul
2:55-4:15(KELAS TAMBAHAN DI SKLAH)= bhsa kh jgk..... yg ajar tu plk cikgu hashimah yg td ika citer tu.......pastu ade la kwn ika nie kan, namanya mimi, dye duk buat lwk waktu cikgu keluar sat.... kami yg semuanya budk pompuan tunggu lg x gelak sampai kering gusi..syok gilerr dye wat lwk.. dye nyanyi lg insyaallah n barakallah dari maher zain.....sambil buat lwk ngn lgu tuh..... hbs je bab lwk tu cikgu msuk kelas....dan cikgu bagi peta minda....... salin punya salin.....makin bnyk lg cikgu bg.....
tp last skli hbs jgk keja ika......hahaha swonknyer hari nie xde keja kolah.......

(p/s: btw ika, bukan kah kat rumah ade lg  keja kolah yg belum siap??.....)

wargahhhh bnyk lg tuu........pening+tension+sakit = gila gamaknya...........
Post a Comment