Wednesday, June 6, 2012

apa yg depa cari kt blog aq ni?


Assalammualaikum...


tajuk hari ini agak mendukacitakan kerana admin dah xde ayat lain nak letak.
so korang buat2 paham jela perangai admin yg kelihatan aneh minggu nih.. okay...

ermm... apa yg depa cari kat blog ika meh ika jawab balik.

chicken chop?= insyaallah....klu rajin ika ambil gmbr siap letak resepi lg

lomborghini logo wallpaper?=  nak wallpaper dye je ker.. search kt yahoo or google ^^

irwansyah?= nak gambar ika bley letak tp klu cerita tentang kehidupan dye ika x nak tulis laa takot jaga tepi kain org pulak. lagipun dye dah kawin... xbaik kacau suami org... hehe 

beast yoseob?= hehe..sorry.. lama pulak x tulis cerita tentang dye. 

cara nak buat pearl?= yg ni agak pelik sikit. ika bukan tukang buat mutiara ye... 

gambar kolej vokasional kluang?= mne ade la...sayang oiii 

jam casio g shock?= yg terbaru ker....cercite2 :)

lee min ho city hunter wallpaper?= nanti ika letak.... insyaallah dalam minggu ni mungkin...

taman lembah bujang,sungai petani?= bila masa lembah bujang ada taman?




sekian...wassalam...

Post a Comment