Tuesday, March 13, 2012

when ika giler edit....

Assalammualaikum....
yaa kita bertemu sekali lagi pada hari ini.
sebelum ni ika asyik senyap je....buh entry baru pun senyap2. xtaw la klu korang dah
tengok entry terbaru tu ke x. okeyh! kali ni meh ika nak citer serba serbi sedikit.
ika sebenarnya baru ja pandai2 nak edit photo nihh..... ika taw korang mesti gelakkan ika. padahal 
dah berapa lama dh org duk edit2 photo. tapi ika baru tahun ni nak giler2 edit. hahax... jakun kan.
klu mcm tu meh ushar sikit gambar yg ika edit nih.... xbnyk pun. 

ini ika....

ini yati...kwn ika. jgn bagitaw dye. ika ambil gambar ni senyap2 je.^^

ini bf ika...jangan kacau dye.... cuz dye milik ika paham. 

ini kamera ika. dalam mimpi. siap curi pic ni kt yahoo. jgn sentuh dye.
dye amat sensitif.



lawa arkkk.... mesti hodoh kan. yg paling ika minat sekali pic yg ke2 tu. background
dye nampak menarik. tengok r sapa edit. it's me MissVanilla okeyh!
narhhh perasaannyer.... 


wslm....


Post a Comment