Saturday, March 31, 2012

BabyYellow....

Asslammualaikum....
hi korang semua. beberapa hari yang lalu mood ika tersangatlah happy.
nak tahu sebab apa.... hmmm sebabnya ika dh ada BabyYellow.
thx to abg ngah ika yang sudi hadiahkan BabyYellow tu. Sebenarnya dh lama dah ika nak BabyYellow tu.
cuma x kesampaian ja... duit pun x cukup mna pown. Btw... korang nak tahu x rupa
 BabyYellow ika tu.... jom kita tengok...
.
.
.
.
.
.




ika panggil henfon ni BabyYellow. tp sebenarnya nama dye
Samsung Corby II. ika ingat nak pilih warna putih atau pink...tp dua2 dh ade yang pakai. 
last2 pilih gak warna Harimau Malaya... kuning hitam. lawa la jgk.

cumanya.....jiran ika pun dh beli warna ni. arghhh x suka xsuka >_<
tapi kot mana pun mmg dah xde warna lain dh n lagipun ika dh beli. segan plak nak
suruh abg ngah tukaq balik sb henfon ni dye post dari melaka mai alor setar.....

hurmmm terima jelaaaa.... ^^


wslm...



Post a Comment