Saturday, April 18, 2015

what's up?

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Teserlah wajah2 kegembiraan para pelajar yang tak lama lagi nak cuti sem. So aku kat kedah ni bukan balik sebab cuti sem lagi cuma cuti saja2 gatai nak balik sebab gap panjang sangat untuk aku ambil last paper final exam 23/4 ni. Orang kata dalam waktu gap panjang ni lha waktu yang sesuai untuk study for final, tapi aku.... aku... aku masih belum study lagi. HAHAHA.

Sebelum tamatkan sem2 ni memang banyak gila r assignment kena siapkan, quiz,test n so on...
Alhamdulillah semua keja telah siap sebelum masuk final exam. Fighting for exam pun satu hal lagi. Lecturer ada cakap "kalau otak beku p hempuk pala kat dinding" aku pun macam nak buat jaa. Tapi tak sangka ada hamba Allah ni bagitau aku dia masih sayangkan aku... namanya "Anehh". Roommate sem 1 dulu. Nama sebenar dia Hanis.. x aneh mana pun. Aku ja jahat. X... bukan aku sorang. Kawan aku lain pun terlibat jugak.. haaa sudahhh.



Futsal bukan aktiviti kegemaran aku. Netball adalah satu2nya. Tapi awai sem2 haritu ni memang kami kena ambil kokurikulum dan pilih salah satu sukan. Sebab sukan netball dah full, terpaksa ambil futsal. Redha... *gambar tu diambil waktu hari last futsal dimana kami anjurkan acara tournament sesama rakan futsal,leturer dan wakil fusal poli.*

Pasukan perempuan hanya ada dua team sahaja. Yang lain lelaki yang conquer. Walaupun kami tak dapat tempat pertama. Saguhati tetapi sama dengan team yang dapat tempat pertama. 4-1 gol. Aku mampu jaring satu ja bro.. x pa... memang aku x getti pun main bola. hahaha...
*ni team aku, 2 org lagi hilang ntah kemana*

Bersama-sama team lawan. Congrats uolls.

Seronok dapat balik kedah. tambah2 lagi nanti dapat cuti sem 2 bulan pulak memang keja makan tido r aku nie. haha. takda plan lagi nak buat apa. just nak habiskan lagi satu paper 23/4 ni then lepas tu aku nak menikmati cuti2 sem terus. 
*gambar kat atas tu aku ambil dalam kereta dekat Jambatan Tok Pasai Kuala Kedah. Bawah2 jambatan tu boleh lar nampak bot2, kapal2 yang duk ada.*




nanti kalau aku rajin aku taip lagi yea.
bye...
Assalammualaikum.

No comments: