Friday, February 13, 2015

Cuti-cuti raya Cina

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Sekembalinya aku kat sini setelah sekian lama menghilangkan diri. Nampak acah2 sibuk walhal 2 minggu sekali balik kedah pun xpernah nak update kat blog.
Weyh... aku sibuk kowt. hahaha...

ok lar. malas nak karang panjang panjang. aku manusia yg ringkas dari head to toe. jadi cerita untuk setiap blog pun mesti la ringkas. nanti karang panjang2 korang muntah pulak nak baca.

Aku sihat ja. Alhamdulillah masih diberi nafas sehingga ke hari ini. Jalan hidup aku pun biasa2 ja. Tiada yang special atau mana2 perubahan. Cuma busy tu banyak. Balik kedah hujung minggu pun rasa x puas. jadi nak update blog pun rasa mcm singkat sangat masa. Jadi lain2 masa tu aku banyak rehat ja kat rumah. Nikmati cuti2 yg ada. Cuti-cuti raya Cina ni lagi lah kena rehat banyak. HAHAHAHA. *jangantertipu

So amacam. Cuti ni korang ada jenjalan p mana2 ka nanti. dah plan? oversea? hatyai? langkawi? atau dalam malaysia ja? x pun jalan kat rumah ja?. Aku pun x plan p mana2 lagi sebab saudara mara banyak nak datang rumah. Aku dgn family ja jarang nak p rumah orang. hahaha... femes jugak ea rumah aku ni. dah macam tempat perlancongan untuk orang ramai datang. Alhamdulillah..

xda apa2 pun. Cuma cuti ni aku hanya nak nasihat manfaatkan lah masa korang dengan perkara yang berfaedah. Jaga diri sama. Bawak kereta jangan lupa pakai seatbelt tau. Kirim salam dekat family dari cik MissVanilla yang mana diorang pun rasanya x kenal. haha..



oleh itu.. untuk seluruh kaum cina di malaysia saya ucapkan.....


HAPPY CHINESE NEW YEAR!!!!! 
GONG XI FA CAI!!!


No comments: