Monday, September 9, 2013

Hangout!

Assalammualaikum....

Akhirnya... selesai juga trial exam 2013. Tu tak datang yang SPM sebenar lagi. Mau nak mampos aku nak kena berhenti berbelog sebentar. Walhal aku dah rancang untuk 1 bulan cuma 2 post aku akan update. Kalau mai time exam tu nanti rasanya I bulan tu pun belum tentu nak menulis blog walaupun sebaris ayat. Busy bak hang nanti! Tu yang chek bebai sangat tuuu....

Hmmm, sibuk macam mana pun aku mesti curi masa juga untuk rilek dulu. Tak kan la siang malam pun study kot? setahu aku orang cerdik pun belum tentu buat macam tu. Setahu aku la kannn... kalau salah jangan marah nohh. 
Sabtu minggu lepas aku ada hangout dengan kawan dekat CityPlaza. Saja pi makan-makan kat Hainan Cafe sempena hari tu birthday kawan aku sama. Almaklum la kan... bila gegirl dah keluar hangout ni sure beli barang bawa balik rumah. X ke gitu sifatnya.



 Bersama Yati. Watak yang sentiasa ada dalam post aku. 


 Besday girl, Hana namanya.


 Baik2 yati waspada dengan aiy lio anda. Haha


 Rileks r dulu hana oii. Aku xdan nak snap gambar ko dengan chicken chop tu ko dah ngap dulu.
Haiyaaa...


 Aku order teh o ais limau je. Tu pun habis. Dahaga nak katakan. Actually, air limau boleh rampingkan pinggang kan.. baik catat tips aku sekarang. haha...


 Chicken Chop Black Pepper. Nampak biasa ja. Tapi rasa dia ko boleh tahu? sedap siot!


 Memang rancang nak makan chicken chop. Tu sebab ketiga2  pinggan menu sama jaa.


Muka Tuan Tanah belog ni yang chubby,bulat,kembang,bujur semua ada. 


Lastly, kasut flat yang aku baru beli. Siap bau kedai lagi. Bukan senang nak tengok aku pakai flat.
Ni dah beli ni kalau nanti jumpa aku ushar2 laa kaki aku noh... HAHA.



No comments: