Friday, August 23, 2013

My Week in Photo

Assalammualaikum...

Hari ni cuma nak tunjuk beberapa gambar ja yang apa aku buat pada minggu ni. 
Layan....



Gambar ni diambil di hospital. Datang melawat adik ayah aku yang sakit. Dia yang sakit ke aku yang sakit. hehe. xlarr... dah x cukup tempat nak duduk, kerusi roda pun aku bantai jaa.


Macam xda motif ja gambar ni diambil. Ya! sebenarnya ada. Suruh kawan ambil gmbar dari belakang then lihat, nampak gemuk ke tak. Korang pun kata "Lorh tu je O_o" "


Kunci jam sebab nak bangun awal pi kelas tambahan. Memang diri ni dah sure kata pukul 9 pagi baru start. Siap tunggu lagi. Then, kawan mesej "Xmy sek kaa.. start pkol 8.30". Terus kelam kabut. Tapi sebelum pi posing dulu untuk satu gambar pun jadi la kan. Pon boleh!


Tamak kan aku. Tak cukup yang kecil nak ngap yang besar pun tambah lagi. Icecream pulak tu. Memang rasa jadi sebati la kan walaupun awalnya agak rasa pelik sedikit sebab yang manis+masam=Mansam.


No comments: