Wednesday, July 20, 2011

the genius guitar Sungha Jung.

askom...
korang semua pernah dengarkan artis yg bernama Yiruma. ala yg pandai main piano tu. ingatkan... ok jika yiruma dpt memainkan piano dengan merdu, pastinya ramai lagi ingin menjadi seperti yiruma.  kan? ok disini ika xnk cite tentang yiruma dgn piano dye tu tp ika nak cite tentang seorang lelaki ni bernama sungha jung yg pandai bermain gitar yg lagu pilihannya itu sepatutnya hanya dimainkan dlm piano sje. hebatkan sungha. lagu dari piano dimainkan dgn gitar? mcm mner tu... jom kita tengok gambar dye



ok nak tengok video plk? jom kita ushar

yg ni best!

tersentuh mendengar lagunya dan orangnya. ops pocot!

merdu-merdu.....

mission impossible. hebat gk.

ok. korang dh tengok kan bakat sungha tu. bru2 ini ika tengok dlm youtube ade tertulis yg sungha ni genius gitar. wow hebatnya...... ermmm ok lah tamat dh cite ari ni. nanti ika cite pasal benda lain plk ye. bye 
askomm..... ^_^


Post a Comment