Sunday, July 24, 2011

denda sebab virus pendrive! huhh!!!


askom.....
hmmm ari ni hari yg buat ika lenguh selama 1jam setangah. nk tahu sbb ape. virus dari pendrive r!! dh la td ade klss ICT lepas cucuk je pendrive tu kat cmputr terus xbley buka folder. yg td tu satu pasal, yg nie plk cikgu tu dh la garang. isshhh getaq kaki2. mau xnyer, ade yg xbwk pendrive, ade yg kena virus pastu mcm2 lg r alasan. tp bg cikgu garang tu dye dh xkira dh. klu bwt salah pasti kena rotan punya. yg first sekali kitaorg kena rotan kt tangan. nseb baik ika kena kt hujung jari, cmne klu kena dkt tengh tpk tangn... perrhhh! sakit giler kotttt... yg second plk kena duk bertinggung hampir2 1 jam setengah. lenguh gile kaki2 ni, ade terasa kebas n terasa mcm xde kaki pown ade. hbs je masa dye, baru kitaorg buley berdiri. wktu semua org nk balik kitaorg yg bersalah td ni nk kena cubit tang perut plk. huisshhh pedih yg amat. cuba bayangkan jika korang kena situasi cmni, xkah teruk. o_o.

oklah cuma ini je citer yg boleh dikongsi bersama korang. nanti ade citer lain, ika akan postkan yer. jgn lupa baca taw.
bye...
askomm.....
Post a Comment