Saturday, February 15, 2014

CSV hangout!

Assalammualaikum....

Hi guys... cewahh... permulaan bahasa matsalleh yang seciput. hahaha. xbley blah.
Seperti yang korang xtahu CSV adalah gabungan nama chocolate,strawberry,vanilla dan aku adalah vanilla. 2 lagi nama tu adalah nama kawan aku kat bawah ni nanti. Baru-baru ni Csv hangout bersama walaupun masing-masing sibuk dgn hal2 sendiri. Biasalah budak lepasan spm kan sibuk2 kerja belaka. Walaupun sibuk... pantang ada masa kami akan hangout jugak. Umpama air dicincang xkan putus. Xmcm budak2 lain yang jenis kawan bermusim. Kat sekolah ja berkawan bagai nak "rak". Bila habis sekolah semua buat2 lupa. Apa jenis kawan la mcm tu. Huh! *mohonterasa*. Xsuka? get out now!

Tempat kami selalu lepak biasanya dekat gerai cendol,medan peremba dan supermarket billion. Aku dengan yati seperti biasa bertukar2 beban dimana ada hari aku pergi ambil dia dan ada hari dia pulak datang ambil aku. Dibah pulak akan datang dengan moto dia sendiri sebab kami bukan satu jalan. Lagipun moto xda 3 seat okey. Masing2 berkumpul dekat medan. Lastly dibah cakap dia nak g beli charger fon yang baru. Sebelum tu kami singgah p 7eleven ambil duit kt atm dan beli air Slurpee untuk 3 orang. Kat situ tulis perisa Tutti Frutti tapi aku rasa air tu macam perisa buah-buahan F&N yg hijau tu. Erghh! x sedap mana pun.
Dah charger pun dah beli kt billion, air pun ada dah, kebab ayam+daging dah beli... now kami lepak semula dimedan sambil makan menjilat jari. Kat sini gambar kebab xda... xdan nak ambil sebab sedap sangat. ahahaha.....

 Xsedap pun minum sampai nak habis gak. ahahaha... 

   ni lah Dibah aka Chocolate

ni pulak yati aka Strawberry

ni aku... mcm biasa vanilla. 

Post a Comment