Tuesday, January 14, 2014

4 Laman Web Yang Mention Link Ikavanilla.blogspot.com

Assalammualaikum..
dan Salam Maulidur Rasul buat semua umat Islam di Malaysia bagi tahun 2014.

Hari ni aku letak topik yang agak borink sedikit. Bukan nak paksa korang baca tapi nak paksa diri aku ni lihat sejauh mana perjalanan blog MissVanilla sejak berblogging di alam maya. Aku x meletakkan harapan setinggi gunung untuk menjadi blogger femes. Tetapi aku berdoa agar setiap post yang aku update dapat diterima baik oleh semua bloggers lain mahupun bukan bloggers.

Berbalik kepada topik yg sebenar. Baru-baru ni aku sengaja search links aku iaitu ikavanilla.blogspot.com. Ada la dalam 10 page centu. Dalam 10 page tu aku belek satu per satu nak tengok kot2 la link aku ni dah berkeliaran satu google ke tidak. Tengok punya tengok terjumpa dalam 4 webs yang linkkan blog aku. Ingatkan diaorang buat menda apa dgn link blog aku ni rupa2 nya ada yang buat blog aku ke senarai bloglist diaorang, ada yang credit blog aku dan ada yang link aku tersenarai dekat blog yang wajib di kunjungi.

Wah..wah.. blog x seberapa aku ni pun ada yang mention jugak yea. Terima Kasih banyak-banyak. Bukan apa cuma aku agak tersentuh dgn penghargaan walaupun kecil sebegini. Meh kita tengok bukti2nya.. huhu..


Click gmbr untuk tumbesaran.









Insyaallah... hari demi hari aku akan pertingkatkan prestasi blog aku agar lebih menarik dan cemerlang. Terima Kasih semua.. ^_^

No comments: