Monday, March 25, 2013

My last year with netball player.

Assalammualaikum.

Hi adik2,kakak2,abang2, sekalian. Tahukah anda tentang debaran menunggu peperiksaan SPM. 
Memang pun. Tambah pula tahun ni adalah tahun ika menduduki spm. Jadi kenalah banyak study supaya result tak teruk. Baru2 ni kita dah dengar keputusan result abang2 dan kakak2 kita kan. Agaknya mcm mana laa result ika nanti. Hurmm...

Bukan hanya tahun ini sahaja adalah tahun terakhir ika bergelar pelajar di sekolah menengah dan bakal menduduki spm. Malah, tahun ini juga tahun terakhir ika bersama-sama team netball sekolah. 
Memang x disangka sudah hampir beberapa tahun jadi netball player sejak sekolah rendah lagi dengan menyarungkan bib posisi WA amatlah sedih apabila ika dan bib akan berpisah. *buat teruk bley* . Hahaha.



Ni adalaa sedikit foto team netball yang kawan ika ambil baru2 ni. Jujur nak kata... ika rindu semua kenangan bersama-sama mereka.





Gambar ni diambil sebelum kami nak pergi lawan netball. Dari depan kiri yg tunduk, Amira (C and leader), Ala (GD), Ika (WA), Yang berdiri dari kiri Shafa (WA),Eira (GK), Awin (GS), Hani (GK), Wani (GS,GK),
Syasya (GD), Anis (GK), Mimi (GA), Adiyan (WD), Aimi (GA), Ida (WD)


With cikgu kesayangan Puan Nik Maskah yang banyak meluangkan masa bersama-sama team netball  menjalani latihan dan sentiasa memberi sokongan terhadap kami. Love u cikgu! 


 Walaupun hanya menempa nama sebagai Johan Kumpulan sahaja dan telah kalah semasa ke suku akhir tetapi kami tetap pulang dengan senyuman dan perwatakan lucu yang dikongsi bersama.  


Me and bib posisi WA yang sentiasa ingin berwing kesana kemari dan attack pihak lawan.
Berwaspada la terhadap team netball ampang. Maybe tahun depan kami akan bangkit dan berusaha lagi.
Tunggu ya!





sekian, terima kasih.







No comments: