Tuesday, February 14, 2012

Pilihan yang sukar

Assalammualaikum.....

lama ika x post entry tentang ika sendiri ok hari ni ada serba sedikit cerita yang ika baru lalui. td masa kami
ada perjumpaan unit beruniform, group KRS dan Silat mmg Sir Wan yang uruskan. sebelum ni kan ika kata ika busy dgn netball. korang nak taw tak ika terpaksa buat pilihan antara nak pilih Silat atau Netball. klu Krs mmg dh lama tarik diri dh. tp cuma Silat dan Netball ja yang skrg ni buat ika pening kepala nak pilih yang mana satu.



ika ingat nak pilih Silat, tp bebannya bertanding bulan 4 sama dgn netball. pastu tiap kali latihan mesti jaa bertembung dgn latihan netball,pastu latihan silat pun teruk gak. tambah2 lagi budak2 yg nak masuk pertandingan lagi lah teruk latihan tu.



netball plk ok lagi sbb latihan xteruk mana. ika dgn netball dari dulu mmg xley lepas. klu ika nak tarik diri dari netball mmg berat hati la. tp..... ada satu benda yang payahx35 gila nak terlepas....... iaitu



KRS....

sbbnya? ika dulu mmg dari unit beruniform krs. tp bila dlm krs depa tubuhkan group silat jadi ika selalu lebihkan silat. cuma silat belum lagi jadi unit beruniform yang sah. tiap kali hari selasa mesti budak2 group silat duduk sekali dgn krs. lagipun yg uruskan silat dan krs ialah Sir Wan. Sir Wan suruh budak2 krs beli baju pejabat tp mcm mna dgn budak silat....... yaaaa budak silat pun kena beli jgk baju pejabat tu. kena beli baju tu pun adalah satu beban gak. yelaaa korang ingat ika kaya kaa nak beli baju krs,silat,netball. mampoih laa!!

dan last2 sekali akhirnya ika pilih team netball. kira ika dh undur diri dari silat laa. tp tuu.... baju krs wajib beli. klu x pakai cikgu marah plk. hurrmmm xpala... nanti ika dpt duit "kud" ika beli.... hehe. kaya time dpt duit jelaaa... lepas2 tu sat je lesap dari tangan ika.




yang tu jelaa ika nak cerita. klu ada terputar belit kt mana2 minta maaf la ye... takot korang xpaham plk.

oklah....bye...
wslm.....
Post a Comment