Monday, December 6, 2010

selamat hari raya haji

pertama skli nak mohon maaf kat korang klu tersinggung hati, terlanjur kata, tersilap kat mane2 ker kan.... mne tau lepas ni korang bwak geng lak nak belasah ika ~huhu~.... harap2 benda ni x berlaku nohh... hehe... ^_^. wokeyh... ika n family sambut raya tahun ni biase2 jerk. x bnyk n x kurang pon kuih nyer....ramai gak jiran tetangga n saudara2 ika mai umh....kira meriah la jugak. korang pasti pernah dengar berita tentang masalah banjir kat area2 kedah nie kan... dengar kta bnyk gak yg masuk banjir tp alhamdulillah jgk la sbb umh ika x jd mangsa banjir.... maybe sbb kawasan area tmn ika n area dari jln kuala kedah tinggi kott.... kot jela kan... ketentuan Allah sendiri.... kita sbgai hmbanye xleh nak wat ape.... org kedah skrg ni sambut raya ala kdar je. makan pon xde nak hebat2 nye.... janji makan jgk dari xde makanan lngsung.... betoi ark?.... huhmmm.
k lah... ika pon dah xde pape dah nak citer.... bukan kedekut tp hidung nihh dok berhingus jerk dari td....xkan la aq.....................???????? ( adakah ika akan demam?) jumpa lg... bye2.
Post a Comment